Vragen over verzenden

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten bedragen:
- €3,45 voor bestellingen die in een envelop passen
- €3,95 voor bestellingen die in een brievenbuspakket passen
- €5,45 voor bestellingen die niet in de brievenbus passen (maximaal 10 kg)

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Natuurlijk wil je je bestelling het liefst direct in handen hebben. Hoewel dat niet lukt, doen we ons best om zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen worden verzonden op dinsdag en op donderdag. We brengen je bestelling dan naar de bezorgdienst, zodra de bezorgdienst je pakket heeft, ontvang je deze vaak de volgende dag al.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling afgeleverd is bij de bezorgdienst, ontvang je per mail een track&trace link om je bestelling te volgen. Zo blijf je op de hoogte!

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, en nu?

Onze verzenddagen zijn dinsdag en donderdag. Dit betekent dat als je op maandag een bestelling doet, deze sneller verwerkt wordt dan wanneer je bijvoorbeeld op zaterdag een bestelling doet. Om het totaal aantal werkdagen te rekenen tot je je bestelling in handen hebt, reken je het aantal dagen tot dinsdag/donderdag, plus een dag voor de bezorging.

Had je pakket er al moeten zijn en maak je je zorgen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via webshop@indevallei.nl. Vergeet daarbij niet je bestelnummer te vermelden.

Vragen over retourneren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Voordat je je bestelling betaald hebt, kan je je bestelling nog makkelijk wijzigen door producten in je winkelmandje te plaatsen of eruit te verwijderen. Besef je nadat je de betaling gedaan hebt, dat je een vergissing hebt gemaakt? Stuur dan een mailtje naar webshop@indevallei.nl en laat ons weten wat je graag zou aanpassen. Als we de bestelling nog niet hebben verzonden, kunnen we je bestelling nog voor je aanpassen. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te retourneren.

Ik heb iets anders gekregen dan ik besteld heb, en nu?

Je opent de verpakking en treft wat anders aan dan je besteld had, dat is vervelend. Stuur ons een mail waarin je je ordernummer vermeldt en noemt om welk artikel het gaat en eventueel welk artikel je mist. Per mail zoeken we naar een goede oplossing zodat jij krijgt wat je besteld had. Soms vragen we je het verkeerd ontvangen artikel te retourneren, dit kan dan volgens de normale weg die beschreven staat bij verzenden & retourneren. Uiteraard krijg je in dit geval de kosten voor retourzending vergoed.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

We doen ons best om je bestelling met zorg te verpakken. Toch kan er tijdens het vervoer wat mis gaan. Neem in dat geval binnen 24 uur na ontvangst van je pakket contact op met onze klantenservice via webshop@indevallei.nl. Stuur daarbij een foto en omschrijving van de beschadiging mee. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Ik wil mijn bestelling retourneren, waar begin ik?

Vanaf de dag dat je je bestelling in huis hebt, heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode heb je de mogelijkheid om je bestelde product(en) retour te sturen.

Je eerste stap is het printen van het retourformulier, hierop vind je alle nodige instructies.

Hoe verzend ik mijn retour?

Heb je je bestelling als retour aangemeld? Dan kun je deze nu verzenden. Hiervoor kun je gebruik maken van de verpakking waarin je bestelling gekomen is.

In de verpakking stop je het te retourneren product en een ingevuld retourformulier.

De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening (tenzij anders overeen gekomen).

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling? 

Zodra je retourzending bij ons binnen is, ontvang je binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. Let op: dit is exclusief verzendkosten.

Zijn er 7 dagen verstreken maar heb je het aankoopbedrag nog niet teruggekregen? Neem dan contact op via webshop@indevallei.nl. Vermeld hierbij je ordernummer zodat we kunnen kijken wat de status is.

Ik heb een andere vraag

Staat jouw vraag er niet tussen? Geen zorgen. We beantwoorden hem graag. Stuur je vraag in een mailtje naar webshop@indevallei.nl. We reageren op dinsdagen en donderdagen op de mails en streven ernaar om binnen 7 dagen een reactie te geven.